Escape from Tarkov HWID Bann ?

brazzers

Active Member
20 Feb 2017
167
44
les dir am besten dafür raid0 im web durch. wennde wieder gebannt wirst machste nochmal nen raid0
Geil, muss mal das Video anschauen und mal machen.
Problem ist, ich hab 6 Platten und jedesmal alle ab-, anklemmen ist nicht so Geil

MouKanga

Pronouns: sat/an
2 Jan 2020
1,243
2,265
Kann actually bestätigen jetzt, Kollege hat 1 Ban in EFT gefressen mit KC schelle. Neuen ACC gemacht jetzt 3 Tage gespielt und erst am dritten tag kam jetzt der HwID bann rein. Also nur weil ihr 30min mitm neuen ACC safe seid heißt es nicht das ihr es auch noch in paar Tagen seit. Gruß

MammothTooth

Active Member
7 Dec 2017
702
242
Kann actually bestätigen jetzt, Kollege hat 1 Ban in EFT gefressen mit KC schelle. Neuen ACC gemacht jetzt 3 Tage gespielt und erst am dritten tag kam jetzt der HwID bann rein. Also nur weil ihr 30min mitm neuen ACC safe seid heißt es nicht das ihr es auch noch in paar Tagen seit. Gruß
Was hat er gemacht? Raid0, oder irgendwas des gleichen ?

MammothTooth

Active Member
7 Dec 2017
702
242
So kann jetzt auch offiziell bestätigen, das der erste ban nicht immer HWID ist ... Acc lebt jetzt 4 Tage

MouKanga

2 Jan 2020
1,243
2,265
Aber denkst nach 4 Tagen kommt keiner mehr oder ?
Was ich denke und was passiert sind 2 verschiedene paar Schuhe. Hab auch schon HwID bann nach 7 Tagen gesehen bei jemanden der nen nicht richtigen funktionieren (Nicht detected) spoofer bekommen hat.
Generell würde ich immer von ausgehen das nach 2 Wochen alles gut ist dann hast mehr als genügend spielraum offen gelassen

jadendx

Hack User
24 Feb 2018
264
42
Jemand seit dem Bann mal gebannt worden und nutzt nun nen spoofer?
Hab nen Bann gefressen, weil ich vergessen hab im 1. game zu spoofen und jetzt bringt der spoofer nix mehr... die 2 accs danach wurden auch instant gebannt. Hab keine cheesys aufm pc.
Ist von cloudacy und da sind noch n paar andere mit dem selbern problem. Ist da bei noch jemandem was bekannt ?

MouKanga

2 Jan 2020
1,243
2,265
Jemand seit dem Bann mal gebannt worden und nutzt nun nen spoofer?
Hab nen Bann gefressen, weil ich vergessen hab im 1. game zu spoofen und jetzt bringt der spoofer nix mehr... die 2 accs danach wurden auch instant gebannt. Hab keine cheesys aufm pc.
Ist von cloudacy und da sind noch n paar andere mit dem selbern problem. Ist da bei noch jemandem was bekannt ?
x22 Spoofer geht für EFT 1803-1903 version support für Windows. Hab mehrere und auch ich selbst die ihn nutzen

1979er

New Member
26 Dec 2020
2
0
Hallo bin Neu hier deshalb vorab sry für meine fragen.
Wollte heute nochmal Nach dem Whipe.
Bekamm bei Login eine Fehlermeldeung 214.
In mein Emails geschaut was da los ist und da stand in der Mail folgendes
Muss dazu sagen das dies mein 2 Bann ist.
Ist es Nun HWID Bann ?
Sry nochmal für die Fragerei
Hier der Text

Your account "xxxxxxx" has been blocked for violating the USER's RIGHTS AND THE LIMITS OF the GAME's use of the License agreement.

According to the License agreement, access to the game and forum services account is blocked.

The ban is valid from 29 Nov 2020.
Term of blocking: permanent
Which point of the rules was violated: point 4.3.4 under no circumstances do not perform-in whole or in part – the following actions:
deception: use or complicity in such actions:

• circumvention tools, i.e. methods that affect the course of the Game and / or facilitate it (including code that uses vulnerabilities in the Game) and thus give the User and / or any other user an advantage over other players who do not use such methods;
  • automation of access to the Game ("bots"), i.e. any code and / or software that was not expressly authorized by Battlestate Games Limited that allows automatic control of the Game and/or any component or function of the Game, such as automatically controlling a character in the Game;
If you perform the above actions, in whole or in part, Battlestate Games Limited and / or the Licensor may terminate your access to the Game, Forum, or social media groups for an unlimited period without prior notice.
You can read the full text of the license agreement, the terms of which were accepted by you when creating a game account, on this page: https://www.escapefromtarkov.com/legal/license_agreement_en.html
Remember:

1. The date of the ban may differ from the date of the violation.
  2. If you were banned for using cheats, you may not be able to play EFT on this computer anymore
  3. You are fully responsible for the game from your account, so no matter who uses the cheat on this account, the account will be blocked.
  4. If you think you was falsly banned, please contact BattlEye support. If they didn't help you and BattlEye left the ban in effect, then this case cannot be reviewed.
In other cases, after contacting BattlEye support, you can contact Escape from Tarkov support with the attached request number and the BattlEye support response itself to the message to consider your appeal further.

MammothTooth

Active Member
7 Dec 2017
702
242
Hallo bin Neu hier deshalb vorab sry für meine fragen.
Wollte heute nochmal Nach dem Whipe.
Bekamm bei Login eine Fehlermeldeung 214.
In mein Emails geschaut was da los ist und da stand in der Mail folgendes
Muss dazu sagen das dies mein 2 Bann ist.
Ist es Nun HWID Bann ?
Sry nochmal für die Fragerei
Hier der Text

Your account "xxxxxxx" has been blocked for violating the USER's RIGHTS AND THE LIMITS OF the GAME's use of the License agreement.

According to the License agreement, access to the game and forum services account is blocked.

The ban is valid from 29 Nov 2020.
Term of blocking: permanent
Which point of the rules was violated: point 4.3.4 under no circumstances do not perform-in whole or in part – the following actions:
deception: use or complicity in such actions:

• circumvention tools, i.e. methods that affect the course of the Game and / or facilitate it (including code that uses vulnerabilities in the Game) and thus give the User and / or any other user an advantage over other players who do not use such methods;
  • automation of access to the Game ("bots"), i.e. any code and / or software that was not expressly authorized by Battlestate Games Limited that allows automatic control of the Game and/or any component or function of the Game, such as automatically controlling a character in the Game;
If you perform the above actions, in whole or in part, Battlestate Games Limited and / or the Licensor may terminate your access to the Game, Forum, or social media groups for an unlimited period without prior notice.
You can read the full text of the license agreement, the terms of which were accepted by you when creating a game account, on this page: https://www.escapefromtarkov.com/legal/license_agreement_en.html
Remember:

1. The date of the ban may differ from the date of the violation.
  2. If you were banned for using cheats, you may not be able to play EFT on this computer anymore
  3. You are fully responsible for the game from your account, so no matter who uses the cheat on this account, the account will be blocked.
  4. If you think you was falsly banned, please contact BattlEye support. If they didn't help you and BattlEye left the ban in effect, then this case cannot be reviewed.
In other cases, after contacting BattlEye support, you can contact Escape from Tarkov support with the attached request number and the BattlEye support response itself to the message to consider your appeal further.
Ist doch selbst erklärend oder nicht ?