CSGO Hacks Sammelthread

rollstuhlfahrradfahrer

fahre in meiner Freizeit gerne Fahrrad
9 Jul 2017
444
260
Does someone have experience with interium ?
How do you always find such crappy shitcheats? Probably won't work anymore with the next update aswell because they will fix the injection method used by most pastes, which the one you posted counts to
just use iniuria, satan5, chromacheats or the hm hack, they are all cheap cheats which you can use without any problems

13 Sep 2015
224
52
How do you always find such crappy shitcheats? Probably won't work anymore with the next update aswell because they will fix the injection method used by most pastes, which the one you posted counts to
just use iniuria, satan5, chromacheats or the hm hack, they are all cheap cheats which you can use without any problems
It was on a subreddit posted and I was just curious how ridiculous the price was :grin: don't worry. I'm sticking with novo ;-)

Sephirot

Well-Known Member
2 Jun 2015
2,078
1,648
nah, pretty sure that the most pastes already using manual mapping

Oneman

New Member
29 Jun 2020
5
0
I am looking at chromacheat, does anyone have experience with the aimbot settings of chroma? I would like it to be legit non-sticky with simple configuration

DREAM07

New Member
17 Jul 2019
17
4
I am looking for csgo cheat that does not require lot of configuration. Are there any legit cheats which do auto aimbot configuration using neural network? Aimbot needs to be humanized with minimal configuration required. Please suggest best option
You can use iniuria, theres a setting where you can calculate humanized aimbot settings, just go on the Aim_botz from uLLeticaL, press "calculate" on the misc tab, follow the dots that appear and set the aimbot smooth setting on humanized. The cheat will calculate your smooth settings based on your aim.
There is also no patchguard required anymore, just go on the download page and download the win10 beta (same security level as the normal version). 60$ for lifetime when its on sale, probably one of the best offers you can find.

calb

www.calb.cc
13 Jul 2019
229
883

Also seinen Namen sollte man vlt aus der History löschen ansonsten gute Promo gemacht direkt zum Sale :grin:

Direkt nach dem Match geht´s los
Oh, klasse - ich bin im Video!

Ich musste schon sehr lachen! Besonders als ich gehört habe, dass Jemand sich die Mühe gemacht hat, eine Präsentation zu halten. Über fremde Menschen im Internet. :tearsofjoy:
Mensch, da werden sich die Jungs von Novoline aber sehr ärgern! Soviel kostenlose Werbung für ihr Produkt..

Hoffe die lieben Menschen aus dem Video sind erfüllt von dem was sie tun, ansonsten müsste ich Mitleid mit ihnen haben.

Gönnt euch eine Sub bei Novoline, wenn ihr euch auch eine Powerpoint über euch und eure Mitspieler verdienen wollt. Ist ein super Cheat, besonders für Legit.

Grüße, calb.

mrrage77

Administrator
22 Jul 2011
11,328
12,974
Was wollten die denn bitte in eurer Telegram Gruppe?
Auch wenn ich damit und mit den Leuten nichts zu tun habe, war scheinbar eine feige Fotze am Werk.

Scheint jemand ein Problem mit den Leuten gehabt zu haben und wollte sich durchs snitchen stark fühlen.

Hätte in meiner Zeit so oft Leute busten können, die ich nicht unbedingt abkonnte aber ganz ehrlich, sowas ist arm und feige. Vollkommen egal, um wen es sich da handelt