any legit private hacks for pubg? since official release?

deeman

New Member
21 Feb 2017
11
1
i am wondering anyone on here know legit private hacks for pubg for pc since its official release 1.0 > 1.5.xx or whatever the current update is right now?

im googling too but i guess theres a lot of scammers

im not looking to hack obvious im looking for a hack like HM for csgo ahaha
aka something with high undetectable rate like hm
is there even any for fair price ? lo;

Last edited:
17 Nov 2012
636
980
i am wondering anyone on here know legit private hacks for pubg for pc since its official release 1.0 > 1.5.xx or whatever the current update is right now?

You wont find any cheats with a low detectionrate.

Most Providers sell their shitty Pubg Hack for 100€ a month and get detected in a few days or weeks.

12 Aug 2011
549
91
if you want to get a good legit hack who is Ud since a long time pm me i can connect you with a nice and good dude

but its a bit expensiv

24 Sep 2015
591
479

simple story brother, nobody knows you so no good undetected hack for you my friend. and to be honest, good prices for pubg hacks? in your next life eventually.

boppel

Hack User
17 Nov 2014
144
67
würde mich auch interessen welche radar's es noch gibt, benutze den damncheats schon paar monate. ist super

HAM

Donator
25 Sep 2016
1,148
1,282
Well the release was only a short time ago. Most of the cheats I know are either getting dt every few weeks or cost a whole lotta money (200-300/m).

Flushy

Donator
31 Jan 2015
105
139
Meines Wissens ist Damncheaters noch Public. Der Coder meinte er wäre noch nicht dazu gekommen den Client für slots zu machen. Deswegen haben die den wieder auf gemacht für ne gewisse Zeit. Würde noch zuschlagen, dass Ding läuft 1 a :>

25 Sep 2017
167
70
if you want to get a good legit hack who is Ud since a long time pm me i can connect you with a nice and good dude

but its a bit expensiv
http://legitproviders.com/

Used SugarBot in The past, definetely Can recommend it

Both used sugarbot. actually sugarbot is the only cheat that was never detected the last 7 months, since it exists

it‘s also the only real legit cheat out there

this luxury has a high price. 300$ a month if you pay with btc, 350$ + ID Verification if you want to pay wuth PayPal

27 Dec 2012
192
173

don't waste your money, just buy a cheap network based radar and enjoy it as long as it's working
believe me, if you are using too much shit in this game, like esp, aimbot and instakill it gets boring af after a few weeks

Both used sugarbot. actually sugarbot is the only cheat that was never detected the last 7 months, since it exists

it‘s also the only real legit cheat out there

this luxury has a high price. 300$ a month if you pay with btc, 350$ + ID Verification if you want to pay wuth PayPal
actually you can get it for 200$ a month, if ESP is enough for you

NulledUser

Active Member
16 Dec 2017
123
49
use seit heute und schon 2-3 ründchen gespielt.
bisher läuft alles top :grin:
Kann ich bestätigen der Hack läuft einwandfrei.
Klar man hat nur ein Radar allerdings gibt es dann von technischer Sicht keine möglichkeit gebannt zu werden.
Somit ist das ein prima Hack für nen Main.

Den Hack via VMware oder auf ein auf ein anderen Computer installieren. Den Computer als VPN Verbindung nutzen und Hack starten.
Es ist auch nicht HWID gebunden somit kann man immer mal das Gerät wechseln.

Wie denn auch das Programm tut nichts weiter als den Datenverkehr zu filtern und auszuwerten.
Es kann maximal gepatcht werden von Bluehole das sowas nicht mehr so einfach funktioniert.

Kostet 34,70€ und hab es mir aus Spaß mal für einen Monat gekauft.
Aber sowas würde ich jetzt nicht regelmäßig zahlen da ich nicht einsehe für Hacks nen Vermögen auszugeben.

17 Nov 2012
636
980
Kann ich bestätigen der Hack läuft einwandfrei.
Klar man hat nur ein Radar allerdings gibt es dann von technischer Sicht keine möglichkeit gebannt zu werden.
Somit ist das ein prima Hack für nen Main.

Den Hack via VMware oder auf ein auf ein anderen Computer installieren. Den Computer als VPN Verbindung nutzen und Hack starten.
Es ist auch nicht HWID gebunden somit kann man immer mal das Gerät wechseln.

Wie denn auch das Programm tut nichts weiter als den Datenverkehr zu filtern und auszuwerten.
Es kann maximal gepatcht werden von Bluehole das sowas nicht mehr so einfach funktioniert.

Kostet 34,70€ und hab es mir aus Spaß mal für einen Monat gekauft.
Aber sowas würde ich jetzt nicht regelmäßig zahlen da ich nicht einsehe für Hacks nen Vermögen auszugeben.
Natürlich ist es möglich gebannt zu werden wenn man das ganze in ner VM laufen lässt.

Auf nem 2. Rechner wüsste ich nicht wie und will dazu auch nichts sagen.